вівторок, 12 червня 2012 р.

Pancakes.

Влітку мій день починається пізніше чим зазвичай. Я можу прокинутись о десятій, одинадцятій, а інколи я лежу в постілі аж до дванадцятої. Я ліниво встаю і думаю, чого такого мені сьогодні з’їсти. На сніданок я захотіла приготувати оладики. Додала вишень і вийшла справжня насолода. Коли є вільний час, в мене зароджується бажання куховарити. Тому в найближчий час ви зможете побачити багато чого смачненького =)
translate
Летом мой день начинается позже, чем обычно. Я могу проснуться в десять, одиннадцать, а иногда я лежу в постели и до двенадцати. Я лениво встаю и думаю, что такого мне сегодня съесть. На завтрак я захотела приготовить оладушки. Добавила вишен и вышло истинное наслаждение. Когда есть свободное время, у меня зарождается желание готовить. Поэтому, в ближайшее время вы сможете увидеть много чего вкусненького =)

Photobucket


Photobucket
Photobucket

Немає коментарів:

Дописати коментар