пʼятницю, 6 квітня 2012 р.

Happy Birthday to me! - 17-years =)

PhotobucketPhotobucketPhotobucket


Сьогодні мені виповнилось 17 років. Ура, ура, ура! :) День народження совсім не такий як всі інші дні року. Завжди в цей день у мене всередині дійсно відбувається якесь свято, це ще з дитинства. З самого ранку, а то й ночі я чую привітання, отримую подарунки і це так приємно! От і сьогодні, я прокинулась і одразу побачила букет з квітів. А ще мені мама подарувала 17 повітряних кульок. Пам'ятаю одного разу, коли мені виповнилось 10 років мама повішала на люстру теж 10 різнокольорових кульок. І для мене це було просто чудо якесь...хаха здається така дрібниця, а скільки вона може принести радості звичайній дівчинці...<3
translate
Сегодня мне исполнилось 17 лет. Ура, ура, ура! :) День рождения совсем не такой как все остальные дни года. Всегда в этот день у меня внутри действительно происходит какой-то праздник, это еще с детства. С самого утра, а то и ночи я слышу поздравления, получаю подарки и это так приятно! Вот и сегодня, я проснулась и сразу увидела букет цветов. А еще мне мама подарила 17 воздушных шариков. Помню однажды, когда мне исполнилось 10 лет мама повесили на люстру тоже 10 разноцветных шаров. И для меня это было просто чудо какое-то...хаха, кажется такая мелочь, а сколько она может принести радости обычной девочке...<3

2 коментарі: