середу, 28 грудня 2011 р.

28 december 2011.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


Привіт! Яка я щаслива, нарешті настали зимові канікули, як же я на них чекала! Сьогодні із 6 запланованих уроків був лише 1, і то через те, що ми писали контролбну роботу. Тепер вже можна з полегшенням видихнути, всі ДЗ в цьому році закінчились =)
А завтра в моїй школі буде вечірка з приводу Нового Року, і майже в останній момент мене, неочікувано, долучили до цього свята, я буду, такби мовити, спів-ведучою від нашого класу.  Після школи ми з подругою ходили закуплятися для завтрішнього вечора. А також я нарешті вибрала подарунок для моєї сестри. Еехх,же не терпеться його їй подарувати :)) Вона вже завтра приїздить і я так цього чекаю!..<3 :)
Також, я купила собі лак для нігтів з ефектом розтріскування. Що з цього вийде ви зможете побачити завтра. Я придумала собі чудовий образ :)

translate 

Привет! Как я счастлива, наконец наступили зимние каникулы, как же я их ждала! Сегодня из 6 запланированных уроков был только 1, и то потому, что мы писали контролбну работу. Теперь уже можно с облегчением выдохнуть, все ДЗ в этом году закончились =) А завтра в моей школе будет вечеринка по поводу Нового Года, и почти в последний момент меня, неожиданно, приобщили к этому празднику, я буду, такбы сказать, со-ведущей от нашего класса. После школы мы с подругой ходили закупаться для завтрашнего вечера. А также я наконец то выбрала подарок для моей сестры. Еехх, не могу дождаться время, когда я подарю его ей :)) Она уже завтра приезжает и я так этого жду!..<3 :) Также, я купила себе лак для ногтей с эффектом растрескивания. Что из этого выйдет вы сможете увидеть завтра. Я придумала себе прекрасный образ :)

3 коментарі: