неділю, 23 жовтня 2011 р.

23 october 2011.



Доброго ранку всім, мої канікули проходять досить добре, якщо не враховувати вчорашній день, коли я з самого ранку підвернула ногу, можна сказати на рівному місці. А потім довелося весь день бігати у справах  по всьому місту. Сьогодні вона вже майже не болить. А поки я сиджу на одному місці, то взагалі забуваю, що з нею щось не так =) Зранку, коли я почала готувати сніданок я згадала, що в мене ще залишилась вівсяна каша і вирішила її доїсти, поки там не закінчився строк придатності)xD в мене ще залишилось пів пакетика, тому треба його поскоріше використати :) На вулиці така чудова погода, таке тепле сонце..(:
Поки що не знаю чим себе зайняти, тому я дивлюся різні відео. Я обожнюю різні аматорські зйомки з улюбленими піснями, ось це мені дуже підіймає настрій і чомусь нагадує весну *_* <3
translate

Доброе утро всем, мои каникулы проходят довольно хорошо, если не считать вчерашний день, когда я с самого утра подвернула ногу, можно сказать на ровном месте. 
А после этого пришлось весь день бегать по делам по всему городу. Сегодня она уже почти не болит. А пока я сижу на одном месте, то вообще забываю, что с нейчто-то не так =) Утром, когда я начала готовить завтрак я вспомнила, что у меня еще осталась овсяная каша и решила ее доесть, пока там не истек срок годности)xD У меня еще осталось пол пакетика, поэтому надо его поскорее использовать :) На улице просто замечательная погода, такое теплое солнце .. (:
Пока не знаю чем себя занять, поэтому я смотрю разные видео. Я обожаю разные любительские съемки с любимыми песнями, вот это мне очень поднимает настроение и почему-то напоминает о весне *_* <3



The XX - Crystallized/VCR from Michael Shainblum on Vimeo.


Немає коментарів:

Дописати коментар