четвер, 8 вересня 2011 р.

Sunny summer passed and came the golden autumn.


Привіт, привіт, привіт, і ще тисячу привітів я вам шлю! За час моєї тривалої відсутності рівно стільки в мене цих "привітів" назбиралось :)) Настала осінь, і це новий етап в житті кожного з нас, бо  змінюється не тільки пора року на вулиці, але і кожному з нас, в середині хоча б трішки, але все ж щось змінюється. Тому я вітаю всіх, а особливо вітаю тих, для кого почався новий навчальний рік! Наприклад для мене майже закінчився навчальний тиждень в школі, і я знову згадала, як я не люблю туди ходити... Тому я хочу побажати всім гарного настрою на весь цей навчальний рік та натхнення! <3 Але все ж одне мене робить щасливішою, це мій останній навчальний рік. І вже наступної осені, я точно не буду знаходитися в школі. І чекаю я цього з нетерпінням! =) (= Я дуже сильно хочу подякувати літу, бо воно було чудове, і посміхнуся осені, я сподіваюсь, що вона принесе мені багато чого цікавого! :) 

 З першого дзвоника в мене зараз є лише пара фотографій, коли я сфотографувалася можна сказати на ходу, бо ледь встигала з батьками до школи. Пізніше, я думаю, ви побачете значно більше ;)

   Я думаю, ви вже встигли помітити, я змінила дизайн свого блогу. І мені здається, що це вийшло в мене чудово, так мені подобається значно більше! Блог швидше завантажується, і він насичився кольорами осені. Можливо хтось не дуже полюбляє відтінки сепії, але я їх обожнюю, хоча їх теж повинно бути в міру. А ще мені цей колір нагадує шокола, яки я просто обожнюю.
Тому посміхніться і ви, і з новими силами завершіть навчальний/робочий тиждень, а вже далі будуть прекрасні осінні вихідні :)
translate

 Привет, привет, привет, и еще тысячу приветов я вам шлю! За время моего длительного отсутствия ровно столько у меня этих "приветов" и накопилось:)) Наступила осень, и это новый этап в жизни каждого из нас, так как меняется не только время года на улице, но и в каждому из нас, в середине хоть чуточку , но все же что-то изменяется. Поэтому я поздравляю всех, а особенно поздравляю тех, для кого начался новый учебный год! Например для меня уже почти закончилась учебная неделя в школе, и я снова вспомнила, как я не люблю туда ходить... Так что я хочу пожелать всем хорошего настроения на весь этот учебный год и безусловно большущего вдохновения! <3 Но все же одно меня делает счастливой, это мой последний учебный год. И уже следующей осенью, я точно не буду находиться в школе. И жду я этого с нетерпением! =) (= И мне очень хочется поблагодарить это лето, потому что оно было замечательным, и улыбнусь осени, я надеюсь, что она принесет мне много интересного!:)

С первого звонка у меня сейчас есть только пара фотографий, и то когда я сфотографировалась можно сказать на ходу, потому что едва успевала с родителями в школу. Позже, я думаю, вы увидите гораздо больше ;)

Я думаю, вы уже успели заметить, я изменила дизайн своего блога. И мне кажется, что это получилось у меня прекрасно, так мне нравится гораздо больше! Блог быстрее загружается, и он облачился  в оттенок осени. Возможно кто-то не очень любит цвета сепии, но я их обожаю, хотя их тоже должно быть в меру. А еще мне этот цвет напоминает шоколад, который я просто обожаю. 
Так что улыбнитесь и вы, и с новыми силами завершите учебную/робочую неделю, а уже дальше последуют прекрасные осенние выходные :)

2 коментарі: