понеділок, 25 квітня 2011 р.

these three days.

 beautiful nature
  
Всім величезний привіт! :)
Як же я скучила по своєму блозі!! Я весь цей час була дуже зайнята, і через це не мала змогу тут писати :( В пятницю я була така втомлена, що просто врешті-решт звалилася в ліжку та міцно заснула. В суботу весь день готувалася до Пасхи. Потім вночі десь о четвертій годині ми з побругою ходили святити пасочки і це було просто прекрасно. Людей було дуже багато і так гарно було дивитись на ряди запалених свічок і слухати мелодії дзвонів *_* А після цього я вдало знову завалилась до постілі :) І от вчора ми святкували Пасху, тож хочу привітати з цим святом всіх вас! А ще в моєї любої матусі, саме вчора було День Народження. І я її вітаю та бажаю всього найкращого! Дуже люблю її! <3 :) Ну от і майже все, що трапилося зі мною за ці дні. А сьогодні вихідний. я відпочиваю, насолоджуюсь прекрасною погодою...чого і вам бажаю, мої любі читачі! <3
translate 
Всем огромный привет! :)
Как же я соскучилась по своему блоге! Я все это время была очень занята, и поэтому не могла здесь писать :( В пятницу я была такая уставшая, что просто в конце концов рухнула на постель и крепко уснула. В субботу весь день готовилась к Пасхе. Затем ночью примерно в четыре часа мы с побругою ходили святить пасочки и это было просто великолепно. Людей было очень много и так хорошо было смотреть на ряды зажженных свечей и слушать мелодии звонов *_* А после этого я удачно снова завалилась в постель :) И вот вчера мы праздновали Пасху, поэтому хочу поздравить с этим праздником всех вас! А еще в моей мамы, именно вчера было День Рождение. И я поздравляю ее и желаю всего наилучшего! Очень люблю ее! <3 :) Ну вот и почти всё, что случилось со мной за эти дни. А сегодня выходной, я отдыхаю, наслаждаюсь прекрасной погодой...чего и вам желаю, мои дорогие читатели! <3

free flight

Немає коментарів:

Дописати коментар