вівторок, 22 березня 2011 р.

22 march 2011

Привіт мої любі :)
Я все ще хворію, тому в мене майже ніякого настрою, весь час ковтаю якісь ліки, кашляю, дивлюся тедевізор лежачи в постілі...мені хотілось звісно відпочити, але не так, і це все мені вже набридло!!:((( Можу потішити себе лише такими десертами :)
Тому, щоб хоч якось підняти собі настрій я вирішила полазити в інтернеті та подивитися різні короткометражки, і от що мені сподобалось. Зовсім новий ролик Keira Knightley for Coco Mademoiselle.
Та короткометражка з Кейт Мосс для Dior, він бездоганний! *_* :)
translate
Привет мои милые :)
Я все еще болею, поэтому у меня почти никакого настроения, все время глотаю эти лекарства, кашляю, смотрю тедевизор лежа в постели...мне хотелось конечно отдохнуть, но не так, и это все мне уже надоело!!:((( Остаеться только баловать себя только такими десертами :)
 
Поэтому, чтобы хоть как-то поднять себе настроение я решила полазить в интернете и посмотреть различные короткометражки, и вот что мне понравилось.
Совершенно новый ролик Keira Knightley for Coco Mademoiselle.


 И короткометражка с Кейт Мосс для Dior, он безупречен! *_* :)


Немає коментарів:

Дописати коментар