суботу, 5 березня 2011 р.

05 march 2011

Привіт :)
Я нарешті ніби виспалась, хоча й мене знову розбудили, але зараз в мене чудовий настрій і відчуваю, що здатна на подвиги...хаха:) у моїх планах спочатку по прибирати аж в декількох кімнатах. А ще я сьогодні прокинулась і в мене не боліло горло, воно в мене боліло протягом кількох останніх тижнів! Можливо це тому що зараз я почала приймати таблетки від болю в горлі під назвою "Трахісан" - я довго ржала від цієї назви..:)
Вдалої та приємної вам суботи, люблю вас! <3 :)
translate
Привет:)
Я наконец-то вродебы выспалась, хотя и меня снова разбудили, но сейчас у меня прекрасное настроение и я чувствую, что способна на подвиги...хаха:) в планах сначала по убирать аж в нескольких комнатах. А еще я сегодня проснулась и у меня не болело горло, оно у меня болело в течение нескольких последних недель! Возможно это потому что сейчас я начала принимать таблетки от боли в горле под названием "Трахисан"- я долго ржала от этого названия..:)
Удачной и приятной вам субботы, люблю вас! <3:)


nowplay: 3OH!3 ft. Neon Hitch - Follow Me Down

Немає коментарів:

Дописати коментар