суботу, 5 лютого 2011 р.

05. 02. 2011.


Привіт :)
Який сьогодні чудовий день! =) Я добряче виспалась і прокинулась майже о дванадцятій. На сніданок зїла мандаринку, ківі, вівсянку та випила зеленого чаю із останнім шматочком торта^^.  І незважаючи на мокру та похмуру погоду в мене відмінний настрій. А от мама в мене иснажена сьогодні прийшла до дому :( Тому я їй і собі наробила гарячих бутербродів та чаю :) Чай ми пили разом з солодкими сендвічами :D Я навіть почала виконувати домашні завдання, почала з трудового навчання: вишивки стрічками. Це мої перші квіти!!..хах) Мені навіть захотілось оздобити такою вишивкою сумку чи якийсь одяг. Тільки є одна проблемка, в мене вишивати поки що не дуже гарно виходит)хД

На жаль, моє замовлення ще не прийшло, воно мало вже прийти, та чомусь затримується аж до середи....ех...
А як проходить день у вас? :) <3
 translate
Привет :)
Какой сегодня чудесный день! =) Я хорошенько выспалась и проснулась почти в двенадцать. На завтрак съела мандаринку, киви, овсянку и выпила зеленого чая с последним кусочком торта^^. И несмотря на мокрую и пасмурную погоду у меня отличное настроение!! А вот мама моя пришла домой иснажена : ( Поэтому я ей и себе сделала горячих бутербродов и чая :) Чай мы пили со сладкими сэндвичами: D Я даже немножко выполнила домашние задания, начала из труда: вышивки лентами. Это мои первые цветы! .. хах) Мне даже захотелось украсить такой вышивкою сумку или какую-то одежду. Только есть одна проблемка, у меня вышивать пока-что получается не очень хорошо  :)хД

К сожалению, мой заказ еще не пришел, он должен был уже прийти, но почему-то задерживается аж до среды .... эх ...
А как проходит день у вас? :) <3



Немає коментарів:

Дописати коментар